reklama

Kamaráti, neserte ma...

Majú nás radi, záleží im na nás, sú nám všetkým, sú to ľudia z nášho okolia, zvykneme ich zaškatuľkovať ako priateľov. Niekedy, ako napríklad v posledných pár dňoch ma však  začínajú srať. Pokúšajú sa ma zmiasť? Myslia to  úprimne vážne? Neviem, ale v utorok ráno na to prídem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zajtra mám štátnice a ľudom v mojom okolí začína cvakať. Vždy som si myslel, že to bude presne naopak a cvakača budem hrať ja. Tešil som sa na svoju úlohu. Bol by zo mňa dokonalý cvakač, priam až prototyp a teraz je všetko inak. Ja som ľadovo kľudný, kvasím si za kompom počúvam Franz Ferdinand - reklamná prestávka - FF majú v sekcii audio/video na svojej stránke www.franzferdinad.org dve hodiny a dvadsaťštyri minút voľne stiahnuteľných empétrojek, okrem iných aj tri demá z pripravovaného albumu roka (tomuto neverí naozaj len málokto), plánovaného na jeseň tohto roka - koniec reklamnej prestávky, som vyrovnaný, čo sa má stať nech sa stane. Teda aspoň tak vraveli a ja myslím, že majú pravdu, lebo ak nie oni, tak kto potom? Kresťania, budhisti, moslimovia? Nemyslím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zajtra keď z vnútra potlačím kľučku smerom dole, na dverách s číslom popisným 116 u nás na katedre a ocitnem sa v obklúčení, na svojich tridsať odkoktaných minút slávy čakajúcich spolužiakov, už budem presne vedieť kto mal pravdu. Dúfam, verím, predpokladám, viem, že to budem ja. Verím si ako nikdy doteraz, lebo že vraj to je to najdôležitejšie, povedali oni. A ja im verím. Oni majú vždy pravdu. Sú absolútne neomylní, vždy takí boli a navždy takí aj ostanú.

Miroslav Ondřejíček

Miroslav Ondřejíček

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

skrachovany inzinier tulajuci sa anglickom. Zoznam autorových rubrík:  halusky standarthudba recenziehudba halusky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu